Brak komentarzy
Скелі Довбуша — скельно-печерний комплекс, унікальна пам'ятка історії та природи. Розташована за 3 км від села Бубнища (Болехівська міськрада, Івано-Франківська область), в урочищі Бубнище, на території створеного 1996 року Поляницького регіонального парку.
Комплексна пам'ятка природи «Скелі Довбуша» лежить на висоті 668 м над рівнем моря. Це скелясті виступи пісковиків заввишки до 80 м, що утворились більше 70 млн років тому на дні палеогенового моря. Кам'яний лабіринт завширшки 200 м тягнеться серед буково-смерекового лісу зі сходу на захід майже на 1 км.
За переказами, у XVII–XVIII ст. тут таборували опришки, які використовували печери під сховище.
Унікальний скельний комплекс названий на честь легендарного опришка Олекси Довбуша. Це неповторне за своїми формами і розташуванням нагромадження гігантських скель, каменів, що нагадують дивовижних істот, покраяне глибокими, завжди темними ущелинами, ямами, потаємними ходами та стежками.
Brak komentarzy
Скеля стоїть ніби на трьох “ногах“, під нею може вільно проходити доросла людина.
Це унікальна природна арка, яка утворилася внаслідок карстових процесів, як вважає наука, ще на морському дні.
Ще 500 років тому, коли християнство відзначало своє 1500-річчя, тут, у самому серці Європи, процвітав культ язичників, що поклонялися сонцю.
Саме на Карстовому мості було їхнє капище, про що свідчать як архівні матеріали, так і цікаві знахідки артефактів.
Brak komentarzy
Тунель є частиною старої траси перегону Волосянка-Закарпатська-Щербин і
має довжину близько 250 метрів. В кінці 80-тих років залізничну колію
було перенесено на нову трасу, тому колію на старому ході перегону було
демонтовано, охорону з тунелю знято і зараз через нього проходить дорога
якою ВОХРи добираються на пост біля порталу нового тунелю. Що є
причиною зміни траси перегону достеменно невідомо, адже старий і новий
хід перегону мають практично однакову довжину - 2830 і 2860 метрів
відповідно, тобто складний профіль колії з ухилами до 30 тисячних не
змінився. До того ж на новій трасі збудовано два тунелі загальною
довжиною 1530 метрів, що у 6 разів більше ніж на старій трасі.